RSS Feed

Hvorfor må du spørge, når jeg ikke må?

Hvorfor må du godt spørge, om hvordan jeg kan være så tynd, når jeg ikke må spørge, hvordan du kan være så fed?

Hvorfor må du spørge, om hvorfor jeg ikke har børn, når jeg ikke må spørge om, hvorfor du ikke opdrager dine?

Hvorfor må du spørge, hvad der dog er galt med mig siden jeg ikke har en kæreste, når jeg ikke må spørge, hvad  der dog er galt med dig siden du har valgt den kæreste du har?

Hvorfor må du spørge, om hvorfor jeg ikke drikker noget, når jeg ikke må spørge, hvorfor du drikker så meget?

Hvorfor må du spørge, om vi da aldrig skal giftes, når jeg ikke må spørge om du da aldrig skal skilles?

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

8 responses »

  1. Elsker dig en lille smule mere lige nu, Ducky :o)
    Fine tanker.

    Svar
  2. Mette Holmgaard

    Gode spørgsmål.

    Svar
  3. Er med både Holmgaard og Dahl her. Gode spørgsmål.
    Blev helt paf, da min veninde under vores rejse til USA blev spurgt, hvad der var galt med hende, siden hun ikke havde en kæreste.

    Svar
    • Ja hvordan kan det nogensinde blive ok at spørge om?

      Svar
      • På sammemåde, har jeg altid syntes, som meget kurvet kvinde, at disse her, er utroligt diskriminerende. Hvorfor er det lækkert at være kurvet, men noget så frygteligt ufeminint at være tynd? Verden er mærkelig, og folk bør altså komme over deres små befippelser.

      • Enig. Og hvorfor synes folk dt er ok at sige at en tynd kvinde er mager eller om man er spiseforstyrret. Prøv lige at sig en tyk kvinde er fed eller madmisbruger.

      • Ja er du sindssygt jeg ville blive hidsig, hvis der var en eneste, som formastede sig til at kommentere på at jeg stadig bærer rundt på ekstra fedt (fedo).

        Det er også underligt, at hvis man som kvinde ikke ønsker at tage hele sin barsel, så er man sær, og hvis man som mand ønsker at tage størstedelen af barslen, er man virkeligt sær.
        – Lidt ligesom det med at det er sejt, når en pige er drenget, men virkeligt pinligt, når en dreng er feminin (pis mig i øret)

Skriv et svar

