RSS Feed

Uhmmm, lækre biler

Jeg var på Klarskovgaard i dag. Det var da noget af en lækker oplevelse at være til møde der. Først og fremmest fordi ,der var tarteletter med høns i asparges. Virkelig en ynglings ret, jeg kan snildt spise fem, men styrede mig og nøjedes med tre, så der var plads til dessert så jeg ikke virkede grådig.

Ude på parkeringspladsen var der også lækkerier prøv lige at se her. Så kan man da tale om lækre biler

Skilpaddebil

 

Gajolbil

 

Marcipanbrødsbil

 

Blue Jeans bil

Og pludselig var det bare ikke helt så cool med den hajgrå Citroên

 

 

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

