RSS Feed

Velkommen tilbage

Så er ferien slut og arbejdet i gang. Kan klart fastslå at tre ugers ferie ikke er nok, til jeg begynder at savne mit arbejde. – Det hjælper selvfølgelig også voldsomt på savnet, at min ene medarbejder ringede ca. hver anden dag, de to sidste uger med spørgsmål som for halvdelens vedkommend,e var noget hun burde kunne fixe eller som kunne vente til jeg kom tilbage – den anden halvdel, trods alt, var reelle nok.

Men jeg nåede dagens mål, nemlig at komme gennem alle mails. Jeg er benhård, jeg læser ikke mails i ferien. Og jeg nyder, når jeg kommer tilbage og kan starte med at slette alle nyhedsmails og derefter konstatere, at en del af de andre mails enten er forældede eller er blevet løst. Resten, de bliver så glade for, at jeg endelig er tilbage fra ferie.

Af andre goder ved at være kommet tilbage kan jeg nævne:

  • Der var lun leverpostej og flæskesteg i kantinen.
  • Min chef har stadig ferie et par dage endnu = fred
  • Min nye praktikant er startet og det tegner rigtig godt
  • Jeg havde glemt HVOR meget, jeg havde ryddet op i bunkerne, før jeg gik på ferie

Fuuuuuuck, jeg savner min ferie og det hjælper slet ikke at være totalt mind fullnes, positiv psykologiagtig. Her hjælper kun et stort glas smagen af sommer = rosévin. SUK

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

