RSS Feed

Kongerne er tilbage

Jeg er ikke særlig imponeret af realityprogrammer og endnu mindre af dem, der deltager. Nu kan jeg se, at realityprogrammet over dem alle er tilbage. Nemlig ”Kongerne af Rømø” – sidste år hed det bare ”Kongerne af Marielyst”.

Konceptet er skræddersyet til, at gamle koner, som jeg ,kan sidde og svælge i forargelse, mens vi sluprer aftenkaffen i vished om, at vi selv var noget kvikkere. Fik sgu et helt kick af at føle mig så overlegen og det gav virkelig Ægtemanden og mig noget at snakke om ,så vi så stort set alle afsnit sidste år.

Programmet handler i alt sin enkelthed om, at man tager 8 nulliteter, gerne så irriterende og dovne som muligt (ja, jeg tænker på jer Prada og X’en). Sender dem ind i et sommerhus med masser af sprut, giver dem gratis adgang til nogen diskoteker, lader dem løse nogen super lette opgaver ind imellem for at bevare illusionen om der er indhold i programmet og så kalder men dem Kongerne af… og fortæller de selvoptagede mennesker, at det er dem der styrer byen. (As if).

Når programmet bliver for kedeligt, sætter man de to største og mest arbejdssky fjolser til at ordne toiletter på en campingplads, så man kan straffe hele bundet ved at fjerne deres diskotekskort. For så lige at spice det hele lidt op, har alle de unge mennesker et kælenavn: Babe, Fissan, Knaldperlen, X’en, JJ, Britney, Prada og Vodka.

Babe (den kække gris) havde sidste år ”Stupid Girl” som underlægningsmusik og var siden i medierne med hvor forfærdeligt det havde været og hvor meget hun havde fortrudt, hun var med. Hun er så med i år igen! (Tror nok lige Stupid Girl er den helt rigtige kendingsmelodi der).

De fleste af dem er temmelig unge omk. de 20 men en enkelt stikker ud nemlig Knaldperlen, som jeg mener var omk. de 30 ,men i besiddelse af en scoreteknik ,som en døddrukken 16-årig. ”Fuck du er lækker” og ”Jeg er så liderlig, skal vi knep” er jo dybest set noget at mest charmerende, man kan bliver spurgt om og meget uforklarligt virker det ikke for ham. Utroligt – not.

Nå, men nu er Babe, Fissan og Knaldperlen,  så tilbage med nye konger, der har navne som Dolken og Miami…den ene af den har ”Danmarks mest legendariske tatovering”.  Så nu får vi da lidt forargelse  til aftenkaffen igen

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

