RSS Feed

Ingen ridser i lakken

Jeg æææææææææææææææææælsker neglelak. Jeg elsker bare ikke ventetiden, mens det tørrer. Bevares jeg holder meget af at sidde og læse eller se tv imens, der er bare det, at jeg næsten altid, er nødt til at gå på toilettet, inden det er helt knastørt, og så kommer der et lille hak i lakken.

I dag har jeg afprøvet et nyt produk,t der tegner lovende. Nemlig Drip Dry fra OPI og jeg må indrømme, at det lader til at være ret effektivt. Det tørrer selvfølgelig ikke knastørt i dybden på 5 minutter, men de værste ulykker i lakken kan i hvert fald undgås.

Lakken overlevede ikke helt at min ene negl sad fast mellem to taster efter 15 min. Til gengæld gik det fint at gå på toa og vaske hænder efter 30 min. Så umiddelbart vil jeg mene, den er bestået.

Den kommer med en lille pipette, som jeg godt kan have mine tvivl om kan nå helt ned på bunden, men ellers er ret nem at arbejde med. Jeg kom hurtigt frem til at bedste resultat opnås ved at holde hånden lodret med neglene nedad og så dryppe en enkelt dråbe eller to på, som så selv fordeler sig ud over neglen.

Den kan sikkert købes alle mulige steder, men de har den i hvert fald hos Sephora. Så kan du ved samme lejlighed købe verdens bedste neglelakfjerner. Super nem at bruge og du slipper for, at lugten af neglelakfjerne bliver hængende indenfor i flere timer. Du stikker simpelthen fingrene ned i dåsen, drejer et par gange rundt og vips, er selv den mørkeste lak væk.

Drip Dry by OPI, får lakken til at tørre meget hurtigere

Verdens bedste neglelakfjerner fra Sehora

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

