RSS Feed

Nu forstår jeg det der med håndværkersex

Har altid undret mig over det her med håndværkersex og hvorfor det skulle være noget særligt. Bevares jeg har da gået i skole med flere flotte fyre, der siden blev håndværkere, men det får mig nu alligevel ikke til at tænke hey, lad os tage den op ad håndvasken…og slet ikke til den timeløn. Men de seneste par år er det gået op for mig hvorfor. Det er tydeligvis den eneste måde at få en håndværker til at sende et tilbud på.

Man skulle tro, at folk åbner et firma, fordi de gerne vil tjene penge. Den regel gælder så ikke for håndværkere. Efter at have fået fast ejendom op under neglene, og så endda i krisetider, har jeg pludselig fået en helt anderledes kontakt til håndværkere. Eller måske rettere mangel på samme. Hvorfor er det, håndværkeren gider bruge tid på at komme ud og kigge på opgaven, betale for parkering og så ikke skrive et tilbud, så man får ordren og dermed penge hjem? Har ikke tal på hvor mange gange, jeg har rykket for at få et tilbud. Har sågar oplevet at bruge et halvt år og fire forskellige firmaer på at få løst en enkelt opgave. Måske får folk slet ikke lavet sort arbejde fordi skattetrykket er for højt, men simpelthen fordi, det er den eneste måde, ud over en tur hen overhåndvasken, man kan få håndværkeren til at komme. (Pun unintended)

Har nu endnu en gang ventet en måned og rykket to gange på et tilbud, gad vide om det var ved at være på tide, jeg ringede og antyder, jeg er klar til både håndvask og afregning uden moms?

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

