RSS Feed

Genvej til træning

Yes, super smutvej fundet og af alle steder på bt.dk. Må virkelig overveje at holde op med at omtale det som en skodavis.

Tolker klart artiklen, som at jeg bare kan lave planken, og så kan jeg droppe det forhadte medlemsskab i træningscentret. Er selvfølgelig helt med på, jeg skal kunne holde den lidt længere, end det ½ minut, jeg holdt den lige før. Men jeg er jo ikke helt i form, da jeg ikke har været nede at træne siden 1. juli et par dage. Så det kommer nok hurtigt.

Dokumentation for at jeg nu kan droppe træningscenter fås her. Har en lumsk mistanke om, at den fysisk energiske Mette H. læser den lidt anderledes, men det skal man ikke lade sig slå ud af.

Øvelsen lavet korrekt

 

Øvelsen lavet forkert

 

Fucking show off

 

 

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

5 responses »

  1. Mette Holmgaard

    Planken er rigtig god og suveræn med strakte arme. Evt den ene fod ovenpå den anden. Så er der rigtig god balancetræning også! Vil hen at træne nu!

    Svar
  2. Du må se at lave en fitness blog Mette, så skal jeg nok trofast læse den.

    Svar
    • Mette Holmgaard

      Det er vist bedre at jeg gør noget ved det, i stedet for bare at skrive om det! Men tak for anbefalingen, ellers 🙂

      Svar
  3. HAHA – fantastisk!

    Svar

Skriv et svar

