RSS Feed

½ døgn som ormepasser

Bogormen værdsætter lige som jeg gode bøger, god mad, TV og et minimum af sportslige aktiviteter. Sidste år blev Bogormen imidlertid mor til en lille fin pige, som hun er alene med. Er du gal den lille Orm var aktiv. Det der med at sove? Er du vimmer, det var bare ikke nogen idé. Heldigvis lykkedes det at overbevise hende om at, at kravle frem og tilbage mellem os, på sofaen, er det nye sort. Kl. lidt i 23 gav vi to gamle op og Ormen måtte så modstræbende se sig slæbt med ned i seng.

Så er det den urutinerede og barnløse tænker: Så sover hun nok længe i morgen. Hvad havde jeg forestillet mig?  Ormen er 1 år, hun tænker overhovedet ikke en pind rationelt. Hun var sgu da på fra kl. 6.00.

Er meget imponeret over at Bogormen ikke er mere træt end hun er. Jeg trænger til ferie nu.

P.S. Jeg kalder altså ikke datteren Ormen, fordi hun er træls, hun var faktisk et meget sødt og ikke særlig grædende barn, men hvis moren hedder Bogormen, er det vel meget passende at datteren hedder Ormen….hun var i hvert fald  lige så svær at holde fast på, som en orm.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

