RSS Feed

Overjeg og underjeg om træning

Som opfølgning på mit indlæg i går, synes jeg, I skulle høre lidt om mine andre træningsbuddies: Overjeg og Underjeg. De har løbende samtaler hen over dagen a la denne her.

Kl 8.00

Begge: I dag skal jeg hen og træne, det bliver rigtig godt. Og i situationen tror jeg næsten på, jeg lidt mener det

Kl. 10.00

Underjeg: Håber jeg får noget mere energi, så jeg kan komme hen og træne

Overjeg: Bare vent det kommer nok og så har du heller ikke så ondt

Kl .12.00

Begge: Yeay, frokost

Kl. 13

Underjeg: Synes faktisk ikke det gør særlig ondt, så jeg kan vist godt vente en dag med at træne

Overjeg: Det gør sgu da totalt ondt din dovne nar

Kl. 14

Underjeg: Du har ret, det gør faktisk ret ondt. Ondt på sådan en måde, hvor det måske kan blive værre af at træne

Overjeg: Det bliver sikkert bedre af at træne, så tag en kiks og kom videre

Kl. 15

Underjeg: Jeg giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiider ikke

Overjeg: Knyt

Kl. 16

Underjeg: Leder desperat efter undskyldning der kan forhindre træning

Overjeg: Måske skulle jeg gå lidt før, så jeg kan komme hen og træne

Kl. 17

Underjeg: Ej må hellere gøre det her arbejde færdigt og så bliver det for sent og så kan jeg ikke træne

Overjeg: OK

Håber virkelig mit arbejde værdsætter min indsats, for min krop gør ikke. Forleden vandt Underjeg, fordi Underjeg skulle købe lakridser i Irma. Er ikke voldsomt imponeret af Overjegs mangel på modstandskraft.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

One response »

  1. Mette Holmgaard

    Use it or loose it!

    Svar

Skriv et svar

