RSS Feed

Pro og con på Roskilde Festival 2012

Det blev IKEA-tæppet til 9,- kr. der vandt og ikke mindst udsigten til en aften sammen med Bruce. Og hold nu op, det kan godt være IKEA-tæppet ikke har samme komfort som hjørnesofaen. Men da jeg stod der sammen med Bruce, var hjørnesofaen glemt.

Bruce leverede som altid varen og var gennemsvedt inden første nummer var færdigt, spillede non stop og var lige så fantastisk som alle de andre gange jeg har set ham i koncert. Glemt var gamle knogler -mine ikke Bruce, han så ud som om han kunne have kørt på i yderligere 3 timer.

Nå, men her er min pro og con liste over Roskilde Festival 2012

Con:
*’Alt for få steder at sidde
*Helt elendig skiltning …var nær aldrig kommet derfra igen
*For få busser retur til København
*Meyers løb tør for kanelsnegle da jeg endelig kom hen til disken
*Dårlig dataforbindelse
*Stanken af pis stort set over det hele
*Lugten på festival toiletter
*Og INGEN, absolut INGEN håndvaske ved toiletterne (hurra for at være voksen og have købt hånddisinfektionsgel på forhånd)
   Hvad pokker tænker de på? Det er ulækkert nok at være på festival, men ingen håndvaske???

Pro:
*Bruce Springsteen
*Allison Krauss
*Bruce Springsteen
*Mødet gamle studiekammerater jeg ikke har set i et par år
*Bruce Springsteen
*Cykeloplader til mobilen
*Bruce Springsteen

Når jeg går listen igennem, kan jeg ikke lade være med at tænke, at jeg nok ville synes bedre om Roskilde Festival hvis det var en Springsteen koncert i Parken.


P.S. Fik jeg sagt at Bruce Springsteen var på Pro-listen?

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

