RSS Feed

Må man ta’ hunden med sig ind i himlen…eller sofaen til Roskilde?

Ligger på sofaen og prøver at tage mig sammen til at gå ud i regnen og tage toget til Roskilde. Skal på Roskilde for første gang i mit liv. Kan slet ikke overskue det der med mudder, fulde mennesker og regnvejr. Kender heller ikke noget af musikken. Men jeg kender BRUCE the-boss-min-helt SPRINGSTEEN og hvis han kan tage på Roskilde, så kan jeg også. Havde bare sådan håber på godt vejr og noget mere musik jeg i det mindste bare havde hørt om.

Synes jeg skal have noget for mine penge og vil jo sådan set også godt opleve stemningen, der er bare det, at der er så dejligt rart på sofaen. Så nu ligger jeg og overvejer om jeg kan få for 30.000,- kr. hjørnesofa med ind på pladsen eller om jeg skal nøjes med mit nyindkøbte tæppe til 9,- kr. i IKEA, som jeg har en mistanke om ikke har samme indhold af comfort.

Har sgu da aldrig haft et tæppe med til nogen som helst festival før, eller købt ørepropper på forhånd – for slet ikke at tale om hånddisinfektionshalløj. Hvad sker der for mig?? Er helt tydeligt ikke festivalsegmentet mere.

Manden jeg vil forlade min sofa for

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. ronjapilgaard

    Men var det ikke den fedeste koncert ever? Danser stadig rundt herhjemme efte at være kommet hjem, og så græder jg lidt, hver gang, jg hører ‘the river’

    Svar
  2. Det er altid fantastisk at være sammen med The Boss og han leverede bare 100%, det var så fedt. Var helt rædbrækket dagen efter af at stå og hoppe 🙂

    Svar

Skriv et svar

