RSS Feed

Gamacher og Crogs…why?

To er mine yndlingsaversioner er gamacher og Crogs. Synes virkelig ikke de gør noget godt for verden. Havde godt nok gamacher i både ferskenfarvet og rød… Da de var moderne første gang. Havde dem på til en lårkort jersey nederdel jeg havde syet i teenagesyning. Det er ikke de fotografier  jeg er mest stolt af – specielt fordi jeg havde så tynde ben, at gamacherne sad lidt i ål. Og tro mig, gamacher der sidder i ål, er lige så uheldigt som en fed kvinde i gamacher. Problemet med gamacher er bare, at de er så behagelige at have på, at folk glemmer, at det er noget, de bør have på i smug, bag nedrullede gardiner og helt, helt alene hjemme.

Det er det samme med Crogs. De er lette og bekvemme at have på, nemme at smutte ind og ud af og fås i masser af festlige farver. Men lige som gamacherne bør de ikke komme med ud i offentligheden. Og kombinationen er absolut no go. Lige bort set fra når det er børn, så sker der noget mærkeligt.

Da jeg kom hertil, gik jeg ind på Google for at finde et billede af børn med gamacher og Crogs så man kunne se at de faktisk så søde ud. Og så fandt jeg noget ,der fik mig til at glemme alt andet. Lige som jeg troede, at menneskeheden ikke kunne synke lavere end gamacher end Crogs fandt jeg dette:

I’m speachless.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

