RSS Feed

Til Skt. Hans med Den Bistre Albino

Må indrømme jeg er ret begejstret for mit øge navn til Frederiks d. VI. Synes ”Den Bistre Albino” lyder meget respektindgydende, men det var har vel også den gamle konge.

Nå, men i går holdt han Skt. Hans arrangement i Frederiksberg Have. Jeg kommer, der alt for lidt, efter jeg er flyttet til Østerbro. Men i går aftes var jeg tilbage og nød det smukke slot, vin og min skønne veninde. Jeg har slet ikke fejret Skt. Hans, siden jeg flyttede til Kbh. Havde helt glemt hvor meget man ender med at drikke. …Man er i dette tilfælde mig. Tror ikke min veninde sang de samme to linjer hele vejen hjem på cykel, hvorefter hun gav sig til at drunk-tweete. Man er helt klart mig. Blev lidt grebet af at drunk-tweete. Har ikke været så frisk i dag. Godt der er et år til næste Skt. Hans.

P.S. Vi gik selvfølgelig på Frederik VI og drak os (læs mig) fulde da vi løb tør for vin oppe i haven. Synes ikke de virkede så åbne overfor at omdøbe stedet til Den Bistre Albino.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

