RSS Feed

Når skuldrene er for smalle til brillerne

Har haft en lidt spøjs samtale med Stinestregen på Twitter.

Det begyndte sådan her:

Stine Spedsbjerg@StineStregen

Har kontaktlinser på. Forsøger at rette brille hver 5. minut og får paniksug i maven, når rækker op og de ikke er der. #dumt

Duckysrapping@Duckysrapping

@StineStregen Jeg er modsat, når jeg endelig har briller på slår jeg dem af fordi jeg åbenbart går meget tæt på døråbninger. #wtf

Hvilket meget naturligt medførte dette spørgsmål:

Stine Spedsbjerg@StineStregen

@Duckysrapping Ha ha ha, HVOR store er de briller? 😀

Duckysrapping@Duckysrapping

@StineStregen Sådan helt almindelige synes jeg, ca som dine. Har selvfølgelig vildt smalle skuldre så det er måske det?!

Har siden overvejet meget, om mine briller er for store til mine skuldre. Ved godt min mor synes, de er lidt for store til mit ansigt og jeg har prøvet at forklare, at det er moderne. Hvor til hun meget rigtigt svarer, siden hvornår har jeg gået med noget, der var moderne. Faktisk lidt træls, når ens mor helt seriøst spørger om man har overvejet at klæde sig lidt mere moderne allerede år man er i 20’erne. Forestiller mig, hun nok har opgivet at klæde mig mere moderne nu. Hun har sikkert været i chok siden jeg købte de moderne briller.

Nå men ordvekslingen på Twitter fik mig til at prøve at tegne hvordan jeg ville se ud med skuldre, der er for smalle til mine briller. Temmelig freaky synes jeg nok. Ligner en af de der fyre med klistrede hænder, fedtet hår og striksweater. Sådan en fyr, der i gamle dage (altså 90’erne da jeg var ung) ringede ind til 0059 og spurgte om: der var nogen friske piger på linjen. Havde godt nok forestillet mig, jeg så lidt anderledes ud.

Det kan kun betyde en ud af to ting:

1. Jeg ligner i virkeligheden Freakboy

2. Jeg tegner virkelig dårligt

Det tærer mindst på forfængeligheden at vælge løsning 2. Det løser selvfølgelig ikke mysteriet om hvordan jeg kan slå brillerne af, når jeg går gennem en døråbning. Men hellere det end at ligne Freakboy.

 

P.S. Ved ikke lige hvad etiketten er, når man gengiver Twitter-samtaler, tænker det må være ok, når de i forvejen er offentlige. Håber du vil sige til Stine, hvis du synes jeg går over stregen. No pun intended

 

 

 

 

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

