RSS Feed

Dansktop man kan stå ved

Du kender det godt. Den slags TV, hvor de flyver deltagerne til en eksotisk øde ø, dumper dem sammen med nogen de ikke kender, uden adgang til den virkelige verden og så håber producenten, der sker noget (læs at de dyrker sex).

I går så jeg så for første gang “Toppen af Poppen” og det er jo det rene Kinderæg, nemlig hele tre ting på een gang.

1. Det er noget så overraskende, som TV med folk, der rent faktisk kan noget
2. De er hverken fulde, pinlige, afklædte eller talentløse, de er søde ved hinanden. Vildt!
3. Det er dansktop man kan stå ved man har set

Og så bliver det ikke en gang sendt på TV-2 Charlie. Det må klart være en fejl, at de overhovedet er gået i luften, men hold op hvor jeg ikke håber, der er nogen, der opdager det. For jeg skal da se anden del af Lina Rafn, Søs Fenger, Anne Linnet, Brdr. Olsen og Rasmus Nøhr fortolke Sys Bjerres sange. Det er næsten lige som i gamle dage hvor jeg var barn, den gang markerne blev sprøjtet, hvor dem på TV var professionelle.

Tak

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

