RSS Feed

Kam til mit hår

Er i den der irriterende fase mellem kort hår og langt hår. I ved den hvor man mest af alt bare i den grad ligner en omgang gennemrodet høstak. Hold nu op hvor er det træls. Forstår heller ikke hvorfor jeg stadig ikke kan give slip på drømmen om, at lige pludselig har Disney-feen svinget sin tryllestav og fluf, så har jeg flot og lækkert hår på L’Oreal måden.

Det eneste L’Oreal, der er over mit hår for tiden, er de oceaner af Elnet hårlak, jeg pøser ud over de 15 hårnåle, der krampagtigt holder høstakken på plads. Er sådan en slags omvendt pindsvin med nåle, der stikker ind i kraniet for at skabe en illusion om, at jeg er sådan en med flot opsat hår. Kan ikke lade være med at tænke på dem, der sætter elastikker i deres babyers hår, når jeg står og vrider tjavserne hver morgen. Who are you kidding?

Siger til mig selv, det handler om at bide tænderne sammen og stå det igennem. Det er bare en periode, så bliver alt godt igen. Om ikke andet kommer jeg vel til fornuft og bliver klippet.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Tak for smilet 🙂 ! Står i samme situation haha. Det bare træls!

    Svar
    • Der er håb forude. Er nu nået til det stadie hvor jeg med lidt god tid og fingersnilde lige kan dække en lille hårvalk…kodeordet er lille 😉 pøj pøj med det

      Svar

Skriv et svar

