RSS Feed

Hello World

Sådan stod der med store bogstaver hen over første blogindlæg, da jeg endelig havde fået sat bloggen op som jeg ville have den. Og neden under var der både et indlæg og en kommentar. Skrevet af det lille bloggerspøgelse WordPress.
Må indrømme, at der gik lidt panik i mig. Hvordan får jeg nu det væk? Mega utjekket hvis første indlæg på min nye blog er WordPress standardindlæg. Har ikke lige fået set alle de her instruktionsvideoer på sitet og er nu bange for, at jeg er nødt til at se dem for at kunne finde ud af at trykke dette.Eller hedder det måske uploade når det er en blog?
Kan godt se, jeg ikke er alt for godt forberedt på det her. Havde bare sådan en lyst til at prøve, men bliver nu helt i panik over om jeg får sat alle de sammensatte ord rigtigt sammen.
Sammen satte ord – sammensatte ord – sammensatteord…satser på det er den i midten.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Velkommen til blogverdenen!

    Svar

Skriv et svar

